Hoornse Stadsfeesten 2013 [ case: ]

juni 24, 2013

Wijzelf en een aantal van onze opdrachtgevers waren deze editie (2013) van De Hoornse Stadsfeesten goed vertegenwoordigd. Op verschillende screens in de buurt van podia kwamen we voorbij. Veel belangrijker natuurlijk is het feit dat deze editie van de Stadsfeesten weer geweldig was en ondanks onheilspellende weersvooruitzichten de opkomst massaal. Op een paar buitjes na, prima weer en blije gezichten. Een terechte beloning voor de organisatoren, die natuurlijke alle lof verdienen.

Case: ontwikkeling en vormgeving LED wall screens voor Stabo Bouw, TPP Kamstra, Loft der Zotheid en Teamverband. Communicatie via Social Media.

Hoornse Stadsfeesten 2013 [ case: ] Hoornse Stadsfeesten 2013 [ case: ] Hoornse Stadsfeesten 2013 [ case: ] Hoornse Stadsfeesten 2013 [ case: ] Hoornse Stadsfeesten 2013 [ case: ] Hoornse Stadsfeesten 2013 [ case: ] Hoornse Stadsfeesten 2013 [ case: ] Hoornse Stadsfeesten 2013 [ case: ] Hoornse Stadsfeesten 2013 [ case: ] Hoornse Stadsfeesten 2013 [ case: ] Hoornse Stadsfeesten 2013 [ case: ] Hoornse Stadsfeesten 2013 [ case: ]