De onthulling [ case: ]

Voor een ieder die het gemist heeft of nog een keer wil zien, klik op ‘Een nieuw concept‘ onder deze tekst om de presentatie van het communicatieconcept rond De Zwarte Olifant te bekijken.

presentatie def_Pagina_04

Teaser tekst, gebruikt voor de opening:

Het geheime kantoor van Maxima naast Loft der Zotheid?” (van onze verslaggever)

Uit ’betrouwbare bronnen’ vernemen we van alles: een dependance van Het Rijksmuseum, een heuse filmstudio, of toch de langverwachte Hoornse vestiging van Google? We volgen elke beweging nauwgezet en vliegen met drones over het pand, maar tot nu toe ontdekken we niets.

Even leek er duidelijkheid te komen toen we bericht kregen van de AIVD. Maar zij hebben ons in onbedekte termen aangegeven dat het geheime kantoor van Maxima niet naast Het Loft gevestigd wordt. Er schijnt medio december meer duidelijkheid te komen, maar in de tussentijd zitten we er natuurlijk bovenop voor u.

Case: Communicatiestrategie, conceptontwikkeling, vormgeving en campagne ontwikkeling in samenwerking met vormgever en Art Director Arwin Rood (Kokkel), voor De Zwarte Olifant, hotel zonder kamers.

zwarteolifant.nl

De onthulling [ case: ] De onthulling [ case: ] De onthulling [ case: ] De onthulling [ case: ] De onthulling [ case: ] De onthulling [ case: ] De onthulling [ case: ] De onthulling [ case: ] De onthulling [ case: ] De onthulling [ case: ] De onthulling [ case: ] De onthulling [ case: ]