FoodVillage [ case: ]

september 27, 2013
Rob

FoodVillage financiert en initieert tuinbouwprojecten voor scholen in ontwikkelingslanden: van het aanleggen van kassen tot het opzetten van lesprogramma’s.

Zo leren we kinderen al jong hoe zij zelf groenten kunnen verbouwen en verkopen. Hoe we dat doen? Door te beginnen bij het einde. Dat klinkt misschien raar, maar het is eigenlijk wel zo logisch. We zetten pas iets op als we zeker weten dat het levensvatbaar is. De overdracht van kennis en de juiste tools staat centraal in alles wat we doen. We gaan voor concrete plannen en duurzaam effect. Klinkt groot, en hopelijk wordt het dat ook.

Maar voorlopig beginnen we klein. Namelijk bij de Githothua Primary School in Kenia.

Do you want to be a hero and become part of our village go to: foodvillage.org

Case: communicatiestrategie en ontwikkeling, vormgeving en uitvoering. In samenwerking met L-indesign en Waxworks.

FoodVillage [ case: ] FoodVillage [ case: ] FoodVillage [ case: ] FoodVillage [ case: ] FoodVillage [ case: ] FoodVillage [ case: ] FoodVillage [ case: ] FoodVillage [ case: ] FoodVillage [ case: ] FoodVillage [ case: ]