Ga de uitdaging aan!

Licht uw zaken van voor tot achter eens opnieuw door en stel uzelf en uw medewerkers daarbij kritische vragen. Laat geen aspect onbelicht. Dat is niet makkelijk, maar in de huidige omstandigheden broodnodig. Wij hebben de vrijheid genomen om ons alvast een beetje met uw zaken te bemoeien door een korte checklist te plaatsen. Onvolledig natuurlijk, want er zijn veel zinvolle vragen die u zichzelf kunt stellen, maar het is een begin:

‘Bemoei je met je eigen zaken’ Checklist:
1- Heb ik/hebben wij een juist beeld van hoe ‘men’ over ons bedrijf/onze organisatie denkt?
2- Hebben wij eigenlijk een juist beeld van waar we voor staan?
3- Verplaatsen wij ons wel voldoende in de positie van onze (potentiƫle) klant/opdrachtgever?

4- Hebben wij eigenlijk wel goed in beeld wie onze potentiƫle klanten/opdrachtgevers zijn?
5- Communiceren wij op de ‘juiste’ manier met onze doelgroep, kortom: communiceren wij volgens een bepaalde strategie of een bepaald beleid?

6- Wat geven we eigenlijk per jaar uit aan communicatie (reclame en PR)?
7- Moeten we misschien vragen of reclamebureau Teamverband zich eens met onze zaken wil bemoeien?

8- Zou dat nou meteen geld kosten?

In Teamverband werken samen: on- and offline nosy busybodies die zich voor opdrachtgevers graag bezig houden met:
communicatiestrategie, conceptontwikkeling, naam, beeld en logo ontwikkeling, short en long copy ontwikkeling, ontwikkeling van full responsive websites, vormgeving, social media strategie en uitvoering, ontwikkeling promotiemateriaal, organisatie van (promotie) evenementen, trainingen en eigenlijk alles wat op communicatiegebied ontwikkeld kan worden.

Waarom?
Omdat we het echt erg leuk vinden en er goed in zijn.

En we zijn vooral goed in het bijeen brengen van het juiste team voor ieder project. Vraag het eens aan onze (huidige) opdrachtgevers. Zij hebben er vast iets zinnigs over te zeggen. Of bel ons meteen om een afspraak te maken: 0229 506 156 of 06 54285810

Ga de uitdaging aan! Ga de uitdaging aan! Ga de uitdaging aan! Ga de uitdaging aan! Ga de uitdaging aan! Ga de uitdaging aan! Ga de uitdaging aan! Ga de uitdaging aan! Ga de uitdaging aan! Ga de uitdaging aan! Ga de uitdaging aan! Ga de uitdaging aan! Ga de uitdaging aan!