LIVE: site Muziekschool Boedijn [ case: ]

juli 3, 2014

Met enige trots melden we dat de nieuwe, door ons ontwikkelde, site van Muziekschool Boedijn online is. Naast het nieuwe frisse uiterlijk gaat het bij deze site ook om de techniek die erachter zit. Natuurlijk is de site ‘full responsive’ en dus goed te benaderen met elk device, maar waar we vooral trots op zijn is het speciaal ontwikkelde inschrijfformulier. Het gaat hier namelijk niet om een standaard formulier met de gebruikelijke techniek erachter, maar om een volledig op maat gemaakt formulier dat verschillende filter- en selectietechnieken herbergt en allerlei controlemomenten kent.

Zowel onze opdrachtgever als degene die inschrijft wordt vanuit het systeem stap voor stap door het proces geloodst. En bovendien is ook dit inschrijfformulier volledig responsive.

Verder vindt u op de nieuwe site alle informatie die u verwacht van dé muziekschool in de regio in de vorm van: short movie’s, evenement verslagen, uitleg en beeldmateriaal.

Neem een kijkje: muziekschoolboedijn.nl

Case: Ontwikkeling en productie full responsive website op basis van een CMS.

LIVE: site Muziekschool Boedijn [ case: ] LIVE: site Muziekschool Boedijn [ case: ] LIVE: site Muziekschool Boedijn [ case: ] LIVE: site Muziekschool Boedijn [ case: ] LIVE: site Muziekschool Boedijn [ case: ] LIVE: site Muziekschool Boedijn [ case: ]