Nederlandse Associatie voor Travel Management [ case: ]

september 26, 2015

De NATM is dé toonaangevende, ondersteunende branchevereniging voor travel managers en zakenreisinkopers. Opgericht in 1972, is de NATM ook in de 21ste eeuw de belangrijkste partner voor het reizende bedrijfsleven van Nederland.

De NATM vormt met haar kritische kijk op de ontwikkelingen in de zakenreiswereld, het beste netwerk voor Travel Management in Nederland. Sinds juli 2004 is de oude naam: Nederlandse Associatie voor Travel Managers (NATM) gewijzigd in: Nederlandse Associatie voor Travel Management (NATM). Onder deze nieuwe benaming is het nu ook mogelijk dat personen verantwoordelijk voor het Travel Management van o.a. Inkoop, Facilitair Management, Human Resource, Financien en Directie-secretariaat kunnen toetreden als lid van de NATM.

Internationale belangenbehartiging
Sommige kwesties in de zakenreisbranche overschrijden de landsgrenzen. NATM is daarom als founding partner aangesloten bij de Global Business Travel Association (GBTA) Europe. Deze jonge, pan-Europese travelmanagementvereniging is op 6 januari 2010 van start gegaan en bestaat behalve de NATM uit: ITM (Engeland), FBTA (Finland), SBTA (Zweden), NBTA (Noorwegen), IBTA (Spanje), DBTA (Denemarken), VDR (Duitsland) en ABTA (Oostenrijk).

Deelname aan GBTA Europe geeft NATM-leden toegang tot internationale benchmarking, onderwijs & trainingen, onderzoek & rapporten, Project Icarus (maatschappelijk verantwoord ondernemen op het gebied van zakenreizen) en Europese evenementen & conferenties. GBTA Europe geeft de aangesloten verenigingen daarnaast één krachtige stem in Brussel bij EU-aangelegenheden die betrekking hebben op het zakelijk reizen.

Case: Ontwikkeling nieuwe Corporate Identity, vormgeving huisstijl en productie full responsive website, voorzien van een leden en niet-leden gedeelte en forum techniek.

natm.nl

Nederlandse Associatie voor Travel Management [ case: ]