Online: Koh-i-Noor Benelux [ case: ]

juli 6, 2014

Na maanden van overleg, sleutelen ‘onder de motorkap’, weer overleg, bepalen van de juiste navigatie, aanleggen van de database en intensieve samenwerking met onze opdrachtgever, zijn we online met de reseller-site van Koh-i-Noor Benelux. Een site waarbij we onze naam ‘Teamverband’ echt waar moesten maken. Iedereen in het projectteam had zijn eigen taken en moest de uitvoering daarvan keer op keer goed afstemmen met de andere teamleden, omdat ze effect op elkaar hebben. In dit projectteam heeft de opdrachtgever een zeer belangrijke uitvoerende rol gespeeld.

Het resultaat is een site/webwinkel waarbij de hoofdrollen zijn weggelegd voor techniek en navigatie. Belangrijk is namelijk dat de (inkopers van) winkeliers die via deze site hun bestellingen gaan doen een goede en soepele ervaring hebben en dus graag op deze manier bestellen i.p.v. hun bestellingen via de telefoon of gewone e-mail plaatsen.

koh-i-noor-benelux.com

Case: Ontwikkeling en productie full responsive webwinkel op basis van een CMS.

Online: Koh-i-Noor Benelux [ case: ] Online: Koh-i-Noor Benelux [ case: ] Online: Koh-i-Noor Benelux [ case: ] Online: Koh-i-Noor Benelux [ case: ] Online: Koh-i-Noor Benelux [ case: ] Online: Koh-i-Noor Benelux [ case: ]