Vind Magazine [ inspiration: ]

juli 8, 2014

Vind is een eigentijds publieksmagazine over geschiedenis, archeologie, kunst en antiek. Trefwoorden zijn: gevarieerd, boeiend, professioneel en visueel zeer uitdagend. De titel Vind onderstreept dat in dit magazine alles op het gebied van geschiedenis, archeologie, kunst en antiek te vinden is. Ook willen de makers met de naam benadrukken dat ze ergens een mening over hebben, iets wel of niet mooi vinden en dingen op een bepaalde manier beleven. Behalve dat Vind een aantal vaste rubrieken heeft, zoals een gastencolumn, uitgebreide museum- en veilingagenda’s, een schilderijbespreking, de determinatie van een uniek voorwerp en er een woord etymologisch wordt verklaard, komen er legio onderwerpen aan bod die op een toegankelijke en spannende manier worden gebracht.

vindmagazine.nl

Een titel zoals je er weinig ziet, met een kwaliteit die in volledige overeenstemming is met de onderwerpen die behandeld worden. En bovendien gemaakt door goede vrienden van ons, waar we veel respect voor hebben.

Vind Magazine [ inspiration: ] Vind Magazine [ inspiration: ]