Watertaxi Hoorn [ case: ]

april 1, 2017

Klik hier voor de presentatie van de huisstijl in PDF: Presentatie watertaxi

De haven van Hoorn herbergt naast prachtige en historisch interessante plekken ook vele uitstekende restaurants, een cinema en zelfs een gevangenishotel. Reden genoeg om de haven eens te bezoeken, of u met de watertaxi naar een van deze plaatsen te laten vervoeren. Watertaxi Hoorn vervoert groepen van 2 tot 24 personen.

Een filmpje pakken in Cinema Oostereiland? Even wat eten in de brasserie op hetzelfde prachtige Oostereiland, in de Hoofdtoren of in het sterrenrestaurant van Lucas Rive? Heeft u zin om met een groep uw bijeenkomst te organiseren bij restaurant Zuid, of wilt u met de familie ‘de verjaardag van Ome Joop’ vieren bij Oranje Buiten? Watertaxi Hoorn zorgt dat u er komt, over het water, zodat de start al meteen goed is.

RESERVEREN:

Watertaxi Hoorn
Schuijteskade 21
1621 DE HOORN NH
Telefoon 06 4637 4059

Mail info@watertaxihoorn.nl

De taxisloep is ook te huur voor een leuke rondvaart door de mooie haven van Hoorn. Onderweg vertelt de schipper van alles over de haven en haar mooie, rijke verleden. Klik hier voor Rondvaart.

Case: Concept en logo ontwikkeling, vormgeving huisstijl en productie full responsive website.

watertaxihoorn.nl

Watertaxi Hoorn [ case: ] Watertaxi Hoorn [ case: ] Watertaxi Hoorn [ case: ] Watertaxi Hoorn [ case: ] Watertaxi Hoorn [ case: ]